skandalöst , :D

vet inte vart jag ska börja. det är ju katastrofalt! här kommer vi , 9a , och ska alltså representera idrottsklass ( dvs klassen som om några kan idrott ) idag hade vi skolcup i skolan . innebandy fotboll basket. vi förlorade alla jävla matcher , ALLA JÄVLA MATCHER! hahahahhahaha jag kan inte låta bli att garva för mig själv. okej , vi mötte i första matchen 8a ( ETT ÅR YNGRE - OBSERVERA ) men ärligt , dom var faktiskt bra. sen mötte vi konkurrenterna 9b, dom var också bra. men sen , det värsta av det värsta verkligen ; 9c . kulturklass . ja det är sant!

jag kan inget annat än att citera min vän mikaela " jag vet inte om vi kan kalla oss själva idrottsklass längre "

skäms klassen, skäms skäms skäms .. men vi kämpade ju på bra, ja för det gjorde vi ju! men idrottsklass .. nej jag vet inte alltså .

Kommentarer
Postat av: Lisae

Rubriken får mig på något underligt sätt att tänka på... Sanna & Emma SW . ;o

2009-02-06 @ 20:31:05
URL: http://lisaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback