romme romme romme, hej hej hej !

lång dag, men otroligt rolig. skidanläggningen romme med skolan heeela långa dagen. emma, mickan & annika stod nog för det bästa sällskapet, tack brudar! länge sen jag skrattade så mycket. we love romme, allt jag kan säga! en mycket lyckad dag alltså.

nu är det helg! :D den här veckan har gått sjukt fort, hinner inte med nuförtiden känner jag. illa .. ikväll blir det till att göra färdigt fysikarbetet. tvivlar på att jag går till skolan imorgon eftersom jag är sjuk men känner att jag måste lämna in uppsatsgrejen..

nu skulle det sitta fint med en lyckad helg , håller tummarna för det verkligen. we'll see :D , nu blir det till att sova.. dööödstrött efter all skidåkning idag!

puss mina vänner :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback