onsdag

i don't care if mondays blue, tuesday grey and wednesday to... (8) låt från programmet andra avenyn som jag flitigt följer.  iallafall , idag var det onsdag vilket betyder en otroligt skön sovmorgon för min del, och en underbart kort skoldag bestående av tre lektioner varav en idrott :D you like that don't you..

skulle lämnat in CV't idag , men såklart glömde jag de i skolan . bra där , verkligen. toppen. åkte hem och pluggade istället och sen åkte jag iväg för att träna lite innebandy :]

snart kommer annika hit och ska sussa här, FÖR IMORGON ÅKER VI TILL ROOOMMEEEE :D:D:D så jävla taggad! bussen går 7, däremot inte lika pepp.. men vad gör man inte liksom? nu blire dusch och sen grey's . puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh va kul vill oxå åka till romme

2009-02-25 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback