måndag

så är måndagen än en gång kommen. dagen bjöd inte på så värst mycket , en ny mentor bara. nu har jag och mamma precis skrivit klart mitt CV och det ser ju lovande ut.

förövrigt har jag lärt mig göra chailatte på våran espressomaskin här hemma. inte lite värt alltså, med tanke på hur mycket pengar jag spenderar på just den drycken. nej för nu ska det bli ändring, bigtime!

back to business, nämligen fysikprov samt inlämningsuppgift om vattenkraft ( ?!?! ) & idrottsprov. see you people , take care.



Kommentarer
Postat av: liza

hahah arbetsvärlden, here we comeee!!!!<3

2009-02-24 @ 15:27:09
Postat av: Anonym

yeeeees lizababy :D

2009-02-24 @ 17:28:09
URL: http://mgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback