intebra!

i'm pissed. jag lovar inget fungerar här hemma nu det är sjuuukt! 

  •  plattången ( det är inte nice eftersom jag är beroende av den. men nu blir väl min lilla frisör kerstin glad för hon tycker nämligen jag plattar håret alldeles för ofta. nu blev du glad va! ha ha ha .. )
  • min skrivare. kul eftersom jag kanske måste skriva ut lite skolarbeten , very importent ju! men icke , för den är söööönder . pappa ska dock ta an sig uppdraget att laga den , bäst för han .
  • min stereo. bara för jag är beroende att lyssna på radio på mornarna. har ni provat någon gång? man vaknar lättare, det är sant! men nope , för den är sönder. fast det kanske är alla radiokanaler som är trasiga? hm.. alla på samma gång.. typ.

okej det var väl allt . kanske inte låter som så mycket i era öron , but you have noooo idea ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback