i'm coming home

yesbox, imorgon åker vi hem till uppsala. har haft en dundervecka här uppe i vemdalen med julia & våra familjer. det har varit en tradition i 15 år att åka till fjällen minst en gång om året tillsammans. lika trevligt den här gången som alltid!

nu ligger jag här och myser i soffan med katten isa .. snart blir det käk för mig och julia och sen runt 10 ska vi vidare ner till hotellet aka samhället ( haha ) för lite senare afterski. niiiice. sista kvällen ju , känns lite sorligt! men jag har ju romme om några dagar att se fram emot, och sen ska även min lilla klass och jag åka hit till vemdalen en vecka i mars :D can't wait!

nu längtar jag verkligen efter annika men snart kommer jag tulis :D

typ jag och julia backen .. noooot! byye


Kommentarer
Postat av: ak

run bitch ruuuun :D

2009-02-21 @ 03:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback