have to move on

det skulle ju kunnat vara en vanlig tisdag , ja det skulle det ju kunnat vara . min vanliga tisdag skulle nu fram emot kvällen bestå av damlagsträning i allians och sen sova. typ ? men nej , nu ska jag istället iväg till västerås med mitt gamla friidrottsgäng och känna på känslan av att springa igen. att få känna vilken underbar känsla det trots allt är. jag kan inte förneka att jag saknar det. men ibland tappar man lusten för saker, men det ska faktskt bli kul ikväll, det blir ju vad man gör det till!

men känslan att veta att det var jag , jag och ingen annan , som sabbade hela min karriär. den känslan är inte alls lika skön.



Kommentarer
Postat av: bimsi

du kan bli bäst igen.

2009-02-04 @ 08:44:52
Postat av: Anonym

nej det kan jag inte..

2009-02-04 @ 22:54:27
Postat av: Anton

jag vet att du kan komma tbx!, det såg skit bra ut i tisdags ju!

2009-02-05 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback