hair and body products'

här är lite hår & kroppsprodukter jag röstar för :

1. Redken rescue force ( hårinpackning ) . den ska man använda en gång i veckan , bestäm en speciell dag så blir det lätt att hålla koll. massera in lika mycket inpacking som ''en femma är i diameter'' i håret, mest i topparna som brukar vara hårets slitnaste del. låt det sitta i ungefär 5-10 minuter och skölj sen noga! Redken är bra för slitet hår och slitna toppar , för hår som behövs räddas liksom haha! jag själv tycker den här är den absoluta bästa hårinpackingen , kostar ca 300 och finns att köpa i frisörsalonger.

här är redken förpackingen;



2. Nivea intense repair ( schampo ). ja, ni ser ju! jag använder bara repair produkter eftersom mitt hår är så slitet att det skulle kunna falla av vilken sekund som helst.. iallafall, det här shampot ska användas ca 3 dagar i veckan . jag tror nog ni alla vet hur man schamponerar sitt hår haha ;D den här produkten är bra för att den motverkar att hårstråna går av / klyvs och återställer sakta men säkert hårets balans. det gör så håret känns smidigt! kostar runt 50 - 70 kr och finns att köpa nästan överallt .

här är nivea intense care förpackningen ;



3. Body Butter ( body lotion) en mjuk kroppskräm som finns i många olika fruktiga dofter. jordgubb, papaya, jordgubbe, hallon yes you name it. huden blir verkligen jättelen och mjuk och det bästa är att det håller i sig i flera dagar. man luktar jättegott också! kan användas på hela kroppen, men inte så mycket i ansiktet för det kan ge en fettig känsla. men det här bodylotionet är lätt prisvärt , 169 kronor. finns att köpas på The Body Shop.



4. Mary Kay Moisture Rich Mask (ansiktsmask) . jag är helt såld på mary kay sortimentet! det här är en ansiktsmask som bör användas ett par gånger i veckan. ta på krämen över hela ansiktet ( dock inte ögonen ) och låt det sitta i ungefär 10 minuter och skölj sedan noga. huden blir babylen! masken tar bort döda hudceller och återfuktat huden och täpper inte igen porerna . kostar ca 200 tror jag. om jag ska va ärlig vet jag inte hur man ska införskaffa MK på bästa sätt, jag brukar köpa av min mammas kompis som åker runt och visar upp produkterna. går säkert att fixa via nätet!

här är Mary Kay förpackningen:



5. Mary Kay Cleanser ( sminkborttagning ) det här är en oljig sminkborttagning för mascara och ögonsmink. jag har använt den i 3 år , varje dag. flaskan är inte så stor men räcker otroligt länge ändå! vid andvändning ska man blöta en pad / bomullstuss och krama ur vattnet, sen håller man bara på några droppar , behöver inte vara mycket alls. sen applicerar man det på ögat osv. sköjes sedan av! en jättebra sminkborttagning! kostar runt 200. vääääldigt prisvärd.

hade ingen bild på förpackingen;



6. Nivea Aqua Sensation
( ansiktskräm ) detta är en ansiktskräm som jag också troget har konsumerat länge. krämen innehåller gurkextrakt som ger en fräsh känsla. jag älskar den! huden känns verkligen mycket mera uppiggad och återfuktad. tar bort alla tecken av trötthet oxå . finns att köpa nästan överallt, kostar ca 70 kr.

här är Nivea Aqua Sensation förpackningen ;




-  byeee

Kommentarer
Postat av: ak

hahah hur pallar du sitta o skriva ner allt det här.. lilla gumman

2009-02-22 @ 23:14:14
Postat av: Anonym

kanske ville

2009-02-23 @ 18:14:56
Postat av: Anonym

haha vissa har lite mer ork än du sötnos

2009-02-23 @ 18:15:37
URL: http://mgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback