hahahahahahallelujah!

nu sitter jag iklädd monas gröna adidas mjukisbyxor, sockor & chrisbrown-tröjan ( big big big big love ) i min nybäddade säng och är förövrigt lite småglad sådär :D . kom nyss hem från allians actually där vi tog oss an årsta ik . slutresultatet av matchen blev 1-1 , jag är nöjd över våran prestation. mucho good nyby tjejer!

kvällens planer lyder på detta viset , äta mat med mamma snart sen skriva klart min uppsats om Hitler. mitt arbete heter '' Hitler under ytan" och det handlar om hans barndom, familj och så vidare. vissa kan ju då tycka det är lite intressant sådär , andra inte. inte jag. varför skriver jag då en 10 sidors uppsats om det? ja, fråga inte mig ..

och nu när jag ändå är igång, så ville jag bara få sagt att i fredags när jag efter skolan begav mig till stan med nathalie och agnes införskaffade jag mig ett par byxor från monki. 75 stod det på prislappen, en baggy-chinos liknande sak. ville bara säga att jag tyckte det var jeeeevligt värt :'D

bilden är dock inte från matchen , här är från storvretacupen :)



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback