fredag

humöret är faktiskt påväg uppåt och måendet hänger på . nnnnice.  nu till kvällen , först blir det middag med my dear family och sen ska jag mysa med min bästis. underbart som alltid! måste bli frisk till imorgon så jag kan spela match, helt seriöst jag måste.

jag har lärt mig en sak. inget blir som man planerar, allt kan hända. man ska aldrig ta förgivet att det kommer bli på ett visst sätt, för det händer mycket sällan. men när det väl händer.. then you're one hell of a lucky girl :D

förrsten, ska jag ta steget och beställa hem denna skönhet?
och då syftar jag på klänningen haha! priset ligger runt femhundringen med frakt osv. vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa beställ hem , lätt värt pengarna!!!!!

2009-02-27 @ 18:28:25
Postat av: n

kööööp den

2009-02-28 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback