fredag , dans, och bästistime

äntligen fredag! tog mig en förtjänad sovmorgon i morse och sen flöt dagen på.  efter skolan drog jag med mig bästis annika till stan och kom hem 300 kr fattigare , dock två tröjor & en kofta rikare :D

sen mötte vi upp några tjejer och dansade en timme ragga/ dancehall . kul , loove dans! sen så åkte jag och min lilla bästis hem till mig och lagade tacos och nu ska vi ha girlsnight! helt mysigt , vi är fett trötta efter dansen puuuh . imorgon blir det till att gå upp tidigt för att åka till västerås och agera friidrottscoah , älskart .

måste återgå till min bästa vän , godiset , pilan & nachosen . vi hörs!

ps . tar för givet att ni inte vet vad pilan är , men det behöver ni inte veta heller ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback