fredag and i'm sick

och gud straffar mig ännu en gång.. sjuk på en fredag!? nu måste jag verkligen ha gjort något dumt. ja vi får väl se. hemma från skolan idag iallafall, så det blir till att knarka vaniljte med honung och halstabletter. hoppas på att jag mår bättre ikväll, för gott folk det är FREEEDAAAAG :D
 
sitter just nu i min sköna soffa , och kollar på one tree hill säsong tre. och no kidding man blir verkligen helt beroende.. illa. tänker faktiskt ta tillfället i akt eftersom jag inte är i skolan och plugga lite idrott & hälsa, fysik,  och även läsa ut en bok och skriva recension. suuuck , även fast du inte är i skolan så är skolan alltid hos dig. det är bara att learn to live with it . 

ännu en  icke tillfredställande sanning
är , att dansen är inställd ikväll. kanske var lika bra det eftersom jag är sjuk. något bra i det dåliga.. typ. skitsamma.

back to one tree hill , vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback