fjärde februari

hola amigos. kände spanskan inom mig liksom ;D . idag har jag först vart i skolan, sen åkte jag hem till annika och lagade världens ( utan överdrift ) godaste chokladbollar. nu har jag just kommit hem från min träning och ska duscha, sen möta upp bästis igen och gå till willys och handla inför imorgon.. vad händer imorgon dårå? nationella. det ska va godis och det ska va vindruvor, skare va så skare va!

ville även ge en diss till gustav thörnberg som idag kletade in ett tuggummi i mitt hår. jag fick klippa av en bit , tragiskt. bara för jag råka spotta det ( tuggumit)  på han behöver han inte ööööverdriva ju.. va va va ?! tack brorsan liksom .

nej, duscha va det . puss


luggen kommer vi ihåg, ja för det gör vi ju ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar luggen på dig!

2009-02-04 @ 19:45:50
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska klippa kugg igen =)

2009-02-04 @ 20:54:32
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska klippa lugg igen =)

2009-02-04 @ 20:54:34
Postat av: annika

du vet mörksvart <3

2009-02-05 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback