rubrik kanske....?

göteborgresan och madonna-konserten va awesome. hela staden va helt galen, alla va så sjukt övertaggade på madonna! så jäkla nice alltså , hon är ju legend. fullsatt ullevi , 60.000 pers, tänk er själva hur mäktigt det var :'D

*


inte fick man vara hemma länge innan det va dags att åka ut till svartholmarna (?) och campa. vi va ju runt 7, 8 stycken så tältet var megastort. bara det att det välte klockan 4 på morgonen.. men det va nice ändå :) jag och nathalie åkte hem idag, but the rest stayed. liiiiite panic när båtjävlen inte funkade och det blåste storm mitt ute i havet, då övervägde vi att ringa 112 och sjöräddningen, men det löste sig ;)

la isla bonita! bye


Kommentarer
Postat av: julia forssell.

du är bäst hjärtat! Jag äääälskar dej

2009-08-16 @ 20:32:56
URL: http://juliaforssells.blogg.se/
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-17 @ 09:33:59
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback