gbg here we come

blogga är faktiskt rent ut sagt t r å k i g t :) anledningen till att jag fortsätter med bloggjävlen ( haha ) är för att jag vill dela med mig av det jag gör i sommar osv. så efter sommaren är det schluuutt med bloggning och uppdatering ;)

imorgon åker jag och min fina barndomsvän julia, mami & sussi till göteborg :D girlsweekend i 4 dagar med shopping, sol&bad, utekvällar & MADONNA! kan inte fatta att jag ska se the queen of pop live . kommer bli en awesome tripp!

dom senaste dagarna jag varit hemma har mestadels spenderats på olika badställen med värt umgänge! kvällarna har bestått av allt möjligt. myskväll på bryggan och äventyr i bälinge, for example! :D

jag & min snyyyygga vän emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte :(

2009-08-06 @ 20:39:32
Postat av: mattis

tappat lusten, inget att skriva om.. kom gärna med tips så kanske det kommer igång igen!

2009-08-07 @ 01:23:33
URL: http://mgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du går alltid på konserter ! :O

2009-08-09 @ 15:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback