pallaaaaa blogga

det är tråkigt att blogga . känns lite som bloggen håller på att dö här sakta men säkert.. allafall, hemma från underbara örebrocupen . laget mitt var obesegrade i gruppspelet och åkte ut i kvartsfinal i a-slutspel på sudden straffar. ett litet mål alltså . kändes ju mindre bra, men jag överlevde .. trots lite flipp här och var :D

nu ska jag ta vara på lovet & värmen, ( dvs inte blogga ) jag tar nämligen med mig min bästis annika och så ska vi spendera resten av lovet i vemdalen :D tredje gången detta år för mig , but whatever i love it . kommer bli dunder!

ikväll ser det ut att bli grillning med vänner, återstår att se . nu ska jag packa , puss .

bild från idag med annika ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback