onsdag and i freaking love it!

och nu äre det april people, sommarn närmar sig med stormsteg! det gillar vi, det gillar vi starkt. alltså onsdag är verkligen veckans bästa dag. belive me! jag börjar 20 i 10 och slutar 20 över ett :D fast idag slutade jag halv tolv eftersom jag hade det frukade matteprovet. det gick hyfsat i guess, har ännu ett matteprov imorgon. när ska detta sluta?

nu har jag skrivit mitt engelskatal som jag ska ha imorgon, det ska bli kul faktiskt :D oj, det är så inte likt mig att se fram emot en muntlig framställning .. något måste ha hänt under natten ?! haha .. jag har även läst the best damn book '' om jag kunde drömma " och njutit av vårsolen , ett måste en dag som denna :)

nu ska jag möta upp min bästis annika på stan , och senare vankas det innibandi! make my dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback