nu har jag påsklov & ÖREBRO!

idag var min sista skoldag på ett tag. tummen upp upp upp! imorgon drar jag iväg till örebro ( igen, men ni vet ju min kärlek till staden :D ) den här gången vankas det örebrocupen med älskade laget. living the dreaaaam! hemma igen på söndag , och sen på onsdagen åker jag och annika till vemdalen, living the dream agaaain :D hahaha

idag efter skolan mötte jag upp mina kära vänner stephanie, aria, manuela, lina, isabel, annika & isabelle för att umgås och chilla lite i staden. vädret va ju dunder , sånt gillar vi. nu till kvällen kommer nathalie hit och spenderar natten, och imorgon beger vi oss mot sveriges kanske skönaste stad ; örebro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback