my weekend

hellu :) har inte vart så taggad på att skriva i helgen.. iallafall :
 
fredag ; började kvällen med att dansa ragga med lisa & annika, som varje fredag. grovt svår koreografi nu, men vi jobbar på det tjejer hah! sen åkte jag hem till sanna för att fixa lite med henne och några till brudar och sen runt 10 kom allt folk och det var fest . temat var blått :D riktigt nice! tack sanna, och STORT grattis till dig gumman. och agnes, anton & jag var ju verkligen på g , kan inte sluta skratta åt vårat  misson, helt klockrent :D

lördag; spenderade dagen i stockholm med mami och shoppade massa. senare så mötte vi upp massa kompisar till familjen och så vankades det dansuppvisning. bounce. en sjukt rolig uppvisning och självklart fick man dansa med dom! det var en riktigt minnesvärd upplevelse och en av de bästa grejerna jag varit på. så jävla värt! sen åkte vi alla hem från huvudstaden och käkade på restaurang. kvällen till ära umgicks jag med emilia liza & nathalie . chillkväll med film och lite sånt :*  jag och millan åkte hem till mig sen mitt i natten och sov. tack tjejer för en mysig lördagkväll!

idag har jag pluggat till mitt 300 sidor religionprov jag startar dagen med imorgon , ovärt som sate.. faaaaail.  ska träffa annika sen också, vi ska ... PLUGGA! :D life is a biaaatch.

bilder från fredag , har dock bara bilder från våran lilla förfest ;










Kommentarer
Postat av: agnes

haha hörru snygg bild! åh missioon!

2009-04-19 @ 22:39:13
URL: http://agnesgyllensvaan.blogg.se/
Postat av: mattis

bilden i sig är ju dock inte världens snyggaste , men ärligt det va ju precis före mission så jag va bara TVUNGEN att lägga ut den!

2009-04-19 @ 23:05:26
URL: http://mgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback