ja, vad ska man säga?

fyra saker jag verkligen borde göra, om jag vore smart :

1. göra klart bilduppgiften som skulle vara inne i förrgår . det har tagit sin lilla tid för mig minsann..
2. städa mitt rum . då endast i syfte av att göra mami glad, det kommer ändå vara lika stökigt imorgon..
3. duscha . jag skaaaaa..
4. rensa min garderob. den är så överfull att när man öppnar den ramlar det ut saker, då är det illa ..

fyra saker jag ska göra, nu när jag inte är såpass smart :

1. äta middag . äta måste man ju , annars dör man?
2. kolla på två andra avenyn avsnitt. jag måste ju komma ikapp alla avsnitt nu när jag missat x antal gånger.
3. gå på en låååång promenad . vad rensar tankarna bättre än en promenad? :D
4. soooooova! har lite sömn att ta igen , satt uppe halva natten med den där förbannade matteboken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback