hemkomst

ännu en skidvecka i vemdalen avklarad . annika gjorde den perfekt , för er som undrar liksom. bilder kommer med tiden , maybe. som tur var ramlade vi inte ner för ett stup som förra gången vi befann oss i vemis. nej, men den här gången hamnade vi dock händelsevis i en skog i två timmar med tätbevuxna granar. och då menar jag verkligen tätbevuxna. vi låg där in the middle of nowhere och.. grät och skrattade och beundrade granarna . det hela slutade med att vi tog av oss skidorna och kastade ner dom och gled efter sicksack mellan träden, till slut kom vi fram till en väg en bit bort från.. skidanläggningen. sånt som bara händer oss?

jag är sjukling. inte så uppskattat direkt, mår skiiiiiit. jag har troligen råkat ut för en rejäl förkylning/bihåleinflammation, men jag lever, det gör jag ju . ingen skola för mig imorgon iallafall , life is a bitch.




vi hörs


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta

2009-04-16 @ 21:43:13
Postat av: Anonym

söta

2009-04-16 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback